loading...

امیر بلاگ

در اینجا مجموعه روشهایی وجود دارد که می توانید برای تقویت رتبه الکسا استفاده کنید. اکثر این نکات از چندین مدیر وب سایت که من می دانم از طریق آزمایش های خود با رتبه بندی الکسا نتیجه مثبت گرفته اند گرفته شده است. برخی دیگر از نکات مقاله ها و منابع مشتق شده ای بودند که من در انتهای این پست به طور مناسب به آنها اشاره کردم. آیا این نکات مفید است؟ به گفته برخی ، بله آنها قطعاً کار می کنند. اما توجه داشته باشید که بیشتر آنها به نوعی به تلاش فعال احتیاج دارند و از این رو تا زمانی که شما مرتباً اقدامات خاصی را انجام می دهید ، کار خواهند کرد.
برای افزایش رتبه الکسا در طولانی مدت ، من بسیار توصیه می کنم که به جای تمرکز صرفاً بر افزایش مصنوعی رتبه الکسا ، بر تولید محتوای با کیفیت که مخاطبان زیادی را جذب و حفظ می کند ، تمرکز کنید.

محتوای عالی مناسب لینک منجر به افزایش طبیعی بازدید سایت می شود و یک روش عالی برای افزایش منفعل رتبه الکسا است.

در اینجا مجموعه روشهایی وجود دارد که می توانید برای افزایش رتبه الکسا استفاده کنید. اکثر این نکات از چندین مدیر وب سایت که من می دانم از طریق آزمایش های خود با رتبه بندی الکسا نتیجه مثبت گرفته اند گرفته شده است. برخی دیگر از نکات مقاله ها و منابع مشتق شده ای بودند که من در انتهای این پست به طور مناسب به آنها اشاره کردم. آیا این نکات مفید است؟ به گفته برخی ، بله آنها قطعاً کار می کنند. اما توجه داشته باشید که بیشتر آنها به نوعی به تلاش فعال احتیاج دارند و از این رو تا زمانی که شما مرتباً اقدامات خاصی را انجام می دهید ، کار خواهند کرد.
برای افزایش رتبه الکسا در طولانی مدت ، من بسیار توصیه می کنم که به جای تمرکز صرفاً بر افزایش مصنوعی رتبه الکسا ، بر تولید محتوای با کیفیت که مخاطبان زیادی را جذب و حفظ می کند ، تمرکز کنید.

محتوای عالی مناسب لینک منجر به افزایش طبیعی بازدید سایت می شود و یک روش عالی برای افزایش منفعل رتبه الکسا است.

تأکید بر این نکته مهم است که شما باید بیشترین تلاش خود را در جهت افزایش مخاطبان سایت خود در کنار اجرای یکپارچه هر یک از نکات زیر انجام دهید.


نوار ابزار الکسا یا افزونه SearchStatus Firefox را نصب کنید و وبلاگ خود را به عنوان صفحه اصلی خود تنظیم کنید. این اساسی ترین مرحله است.
یک ابزارک رتبه الکسا در وب سایت خود قرار دهید. من این کار را چند روز پیش انجام دادم و هر روز مقدار قابل توجهی کلیک دریافت می کنم. به گفته برخی ، هر کلیک حتی اگر از نوار ابزار توسط بازدید کننده استفاده نشود ، بازدید به حساب می آید.
دیگران را به استفاده از نوار ابزار الکسا ترغیب کنید. این شامل دوستان ، همکاران وب سایت و همچنین بازدید کنندگان سایت / خوانندگان وبلاگ است. حتماً به توضیحات کامل الکسا درباره نوار ابزار و سیستم ردیابی خود پیوند دهید تا خوانندگان شما بدانند نصب نوار ابزار یا برنامه افزودنی به چه معناست.
در یک دفتر کار می کنید یا یک شرکت دارید؟ نوار ابزار الکسا یا پسوند SS Firefox را روی همه رایانه ها نصب کنید و وب سایت خود را به عنوان صفحه اصلی همه مرورگرها تنظیم کنید. شاید مفید باشد که توجه داشته باشیم این فقط در صورت استفاده از IP های پویا یا متفاوت ممکن است کارساز باشد.
دوستان را وادار کنید تا نمایه وب سایت الکسا خود را بررسی و رتبه بندی کنند. از تأثیر آن در رتبه بندی کاملاً مطمئن نیستم اما ممکن است به نوعی کمک کند.
درباره الکسا بنویسید یا بلاگ کنید. مدیر وبلاگ و وبلاگ نویسان دوست دارند در مورد راه های افزایش رتبه الکسا خود بشنوند. آنها به شما پیوند داده و ترافیک هدفمندی را برای شما ارسال می کنند (یعنی بازدیدکنندگانی که نوار ابزار از قبل نصب شده اند). این به تدریج بر رتبه الکسا شما تأثیر می گذارد.
URL خود را در تالارهای گفتگوی مدیر وب نشان دهید. معمولاً نوار ابزار بر روی مدیران وب نصب شده است. شما با مراجعه به وب مسترها می توانید از وب سایت خود بازدید کرده و بازخورد مفیدی را ارائه دهید. اگر مقالات مفیدی برای به اشتراک گذاشتن با دیگران دارید ، روش خوبی برای بازگرداندن به جامعه است.
مطالبی را بنویسید که مربوط به مدیران وب باشد. این می تواند در گروه دامنه سازی و سئو باشد ، دو فیلدی که در اکثر مدیران وب سایت نوار ابزار الکسا نصب شده است. محتوای خود را در وب سایت های شبکه های اجتماعی و انجمن های وب مستر تبلیغ کنید.
از هدایت های الکسا در URL وب سایت خود استفاده کنید. این را امتحان کنید: صفحه در alexa.com. صفحه موجود در doshdosh.com را با URL وب سایت خود جایگزین کنید. این URL هدایت شده را در نظرات وبلاگ و همچنین امضاهای انجمن بگذارید. این تغییر مسیر هر روز یک آدرس IP منحصر به فرد می شمارد ، بنابراین چند بار کلیک کردن به آن کمک نمی کند.
ارسال در وب سایت ها یا انجمن های شبکه های اجتماعی آسیایی. برخی از مدیران وب پیشنهاد کرده اند که کاربران وب آسیای شرقی طرفداران بزرگ نوار ابزار الکسا هستند ، قضاوت بر اساس وجود چندین وب سایت مستقر در آسیا در الکسا تاپ 500.
در وب سایت خود یک بخش ابزار وب مستر ایجاد کنید. این یک آهنربا برای مدیران وب است که اغلب برای دستیابی به ابزارها به وب سایت شما مراجعه می کنند. صفحه وب سایت آرون وال در SEOTools مثال بسیار خوبی است.
داگ یا گرفتار شوید. این معمولاً تعداد زیادی بازدید کننده به وب سایت شما وارد می کند و مقدار بسیار زیاد آن تأثیر مثبتی در رتبه الکسا شما خواهد داشت. طبیعتاً ، شما باید مواد مناسب پیوند را تهیه کنید.
از کمپین های PayperClick استفاده کنید. خرید تبلیغات در موتورهای جستجو مانند Google یا Exact Seek به ایجاد ترافیک کمک می کند. دو برابر مفید است هنگامی که تبلیغ شما بسیار به مدیران سایت مرتبط است.
یک دسته الکسا در وبلاگ خود ایجاد کنید و از آن برای قرار دادن هر مقاله یا اخباری درباره الکسا استفاده کنید. این در حالی که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید ، به عنوان یک منبع قابل دسترسی آسان برای وب مسترها یا بازدیدکنندگان جستجوی گاه به گاه عمل می کند.
پست های محبوب خود را بهینه کنید. آیا یک پست محبوب دارید که به طور مداوم از موتورهای جستجو ترافیک دریافت می کند؟ یک ویجت / نمودار را در پایین پست قرار دهید ، به پست الکسا خود پیوند دهید یا از تغییر مسیر الکسا در URL های داخلی خود استفاده کنید.
بنرها و پیوندهای مربوط به بازدید را از انجمن ها و وب سایت های مدیر سایت خریداری کنید. یک تبلیغ برجسته و به خوبی نمایش داده شده ، بازدیدکنندگان وب سایت زیادی را به وب سایت شما هدایت می کند ، که می تواند به طور قابل توجهی رتبه شما را افزایش دهد.
برای دلال شدن وب سایت خود پوسترهای انجمن را استخدام کنید. یا در فروم های وب مستر امضا بخرید یا به طور منظم مقالات یا مطالب خاصی را در وب سایت خود تبلیغ کنید. شما می توانید پوسترهای استخدام شده را به راحتی در Digital Point و سایر انجمن های وب مستر پیدا کنید.

https://www.alexa.com/

https://www.diigo.com/item/note/7mtow/puta?k=acc83d3637ea98178bbb13c70627f7d6

امیر بازدید : 295 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 23:37
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 525
  • بازدید کلی : 8011
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی