loading...

امیر بلاگ

کسب و کارهای کوچک بسیاری از گزینه های بالقوه برای فروش است; به عبارت دیگر جستجو برای مشتری بسیار ساده تر. فروش موفق با استفاده از 12 موثر ترین روش زیر شرکت خود را:

تشویق مشتریان به خرید محصولات گران تر
یک راه موثر برای فروش محصول به مشتری ارائه محصولات گران تر است. با این روش کار اضافی به فروش محصول مانند پیدا کردن مشتری دیگر را ندارد. مشتری با شما تماس برای خرید یک محصول خاص و یا شخصا به شرکت شما می آیند. به عنوان مثال ، مشتری می خواهد آیتم X به قیمت خریداری شده Hazar تام سوء ظن. در اینجا این است که فروشنده می تواند او را محصول Y این قیمت آن e Hazar تومان اما به جای آن از محصول مورد نظر مشتری مزایای بیشتری مانند دیگر تضمین وجود دارد و پیشنهاد را به من بدهید. این روش فروش بسیار ساده است زیرا فروش محصول را با خدمات بهتر مشتری ادغام می کند.

امیر بازدید : 96 سه شنبه 5 اسفند 1399 زمان : 18:35

تمام شاخه های بازاریابی همانند برخی از شاخه های بازاریابی جدید نیستند و اساسا در سال های گذشته استفاده نمی شوند. Neuromarketing یا neuromarketing یکی از شاخه های جدید بازاریابی است که من در بر داشت بسیاری از کاربران این روزها. ادامه مطلب برای تکمیل یک بررسی از این بخش از بازاریابی.

بازاریابی عصبی یا عصبی چیست ؟
بازاریابی عصبی با تفسیر امواج مغزی توسط EEG و fmi فن آوری تلاش می کند برای افزایش فروش خود را. البته فروش بیشتر با کمک مستقیم بازاریابی نیاز به برخی از تجزیه و تحلیل داده ها که ممکن است نیاز به یک متخصص. معمولا دانشمندان با کمک آخرین فن آوری ها سعی می کنند فروش شرکت ها و مارک ها را افزایش دهند. فن آوری مورد استفاده عصبی بازاریابی در یک راه یا دیگری معکوس مغز است که تلاش می کند ذهن و تصمیم گیری مشتری در مورد رانندگی عوامل به درک اقدامات مورد نیاز مشتری به خرید یک درک بهتر.

امیر بازدید : 88 سه شنبه 5 اسفند 1399 زمان : 15:17

شبکه هایی اختصاص داده شده است که صاحبان سگ را با واگ سگ متصل می کند. Rover یکی از بزرگترین شبکه های سگ گردان است که در آنجا وجود دارد. البته ، شما می توانید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید یا فقط در اتاق همسایگان را بزنید تا خدمات خود را تبلیغ کنید ، اما به راحتی می توانید از یکی از این خدمات استفاده کنید. اگر در ساختن سابقه ای از بررسی های خوب جدی هستید ، یک کار عالی انجام دهید. این امر به شما کمک می کند تا در آینده وقتی به شدت به آن نیاز دارید درآمد کسب کنید.درصورت نیاز به سرعت چند دلار درآمد ، می توانید به راحتی نگهداری از کودک را انجام دهید. والدین در همه جا همیشه به پرستار بچه و خدمات پرستار بچه احتیاج دارند.

وب سایت هایی مانند Care.com والدین را با پرستار کودک ارتباط می دهند. این شرکت تمام بررسی سابقه و سایر تلاش های لازم را برای راحتی خیال والدین انجام می دهد. مطمئناً ، می توانید مستقیماً از طریق افراد موجود در شبکه شخصی خود درخواست تجدید نظر کنید ، اما اگر می خواهید درآمد مکرر ایجاد کنید ، با یک سایت بازاریابی برای والدینی که به دنبال خدمات مراقبت از کودک هستند ، ثبت نام کنید.

امیر بازدید : 113 يکشنبه 25 آبان 1399 زمان : 13:27

در اینجا مجموعه روشهایی وجود دارد که می توانید برای تقویت رتبه الکسا استفاده کنید. اکثر این نکات از چندین مدیر وب سایت که من می دانم از طریق آزمایش های خود با رتبه بندی الکسا نتیجه مثبت گرفته اند گرفته شده است. برخی دیگر از نکات مقاله ها و منابع مشتق شده ای بودند که من در انتهای این پست به طور مناسب به آنها اشاره کردم. آیا این نکات مفید است؟ به گفته برخی ، بله آنها قطعاً کار می کنند. اما توجه داشته باشید که بیشتر آنها به نوعی به تلاش فعال احتیاج دارند و از این رو تا زمانی که شما مرتباً اقدامات خاصی را انجام می دهید ، کار خواهند کرد.
برای افزایش رتبه الکسا در طولانی مدت ، من بسیار توصیه می کنم که به جای تمرکز صرفاً بر افزایش مصنوعی رتبه الکسا ، بر تولید محتوای با کیفیت که مخاطبان زیادی را جذب و حفظ می کند ، تمرکز کنید.

محتوای عالی مناسب لینک منجر به افزایش طبیعی بازدید سایت می شود و یک روش عالی برای افزایش منفعل رتبه الکسا است.

امیر بازدید : 287 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 23:37

بقای هر مشاغل به فروش بستگی دارد و در جو مدرن ، افزایش فروش مستلزم حضور دیجیتالی قوی است. در سال 2017 ، تجارت الکترونیکی 2.3 تریلیون دلار فروش جهانی داشته است و انتظار می رود این تعداد تا سال 2021 به 4.88 تریلیون دلار افزایش یابد. اگر می خواهید تجارت شما بخشی از این فروش را بدست آورد ، داشتن یک بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم است. (SEO) استراتژی موجود.

ناگفته نماند که دنیای تجارت الکترونیکی سرسام آور است و یادگیری و اجرای تکنیک های پیشرفته سئو می تواند به شما کمک کند تا مورد توجه آنلاین قرار بگیرید ، چشم اندازهای بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و در نهایت فروش را افزایش دهید. اما سئو به طور مداوم در حال پیشرفت است و بهترین شیوه ها با گذشت زمان تغییر می کنند ، بنابراین می توان دانست که آیا شما همه تلاش خود را برای افزایش فروش با سئو انجام می دهید دشوار است.

اگر احساس خستگی بیش از حد در شما ایجاد شده است ، پس خسته نباشید: بسیاری از تکنیک های قابل احترام به زمان وجود دارد که می توانید آنها را پیاده سازی کنید ، و امروز نکات بسیار خوبی در مورد بهترین روش های استفاده از SEO برای افزایش فروش کسب خواهید کرد.

امیر بازدید : 268 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:44

وقتی صحبت از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود ، ویدئو یکی از مفیدترین و م effectiveثرترین قالب های محتوایی است. طبق گفته های سیسکو ، می توان انتظار داشت که تا سال 2019 حدود 80٪ از ترافیک اینترنت را به صورت فیلم مشاهده کنیم. و موفقیت Instagram Stories مثالی از محبوبیت آسان ساخت و تولید فیلم است. Instagram Stories دو برابر کاربران Snapchat داشت و این بعد از راه اندازی از آگوست 2018 ، در آن زمان آنها در حدود 400 میلیون کاربر نشسته بودند .

این یک اثبات محکم است که حتی فیلم های خرد نیز می توانند در دنیای رسانه های اجتماعی پیشرفت زیادی داشته باشند. اما آیا مردم به فیلم های بلند فرم علاقه مند هستند و اگر اکنون به نظر نمی رسد ، آیا می توانند در آینده باشند؟

مانند یوتیوب ، فیلم های با فرم طولانی تر ، ویژگی IGTV است. اما چه چیزی IGTV را بسیار جذاب می کند؟ برای مرور اجمالی ویژگی های IGTV ، مختصری در مورد نحوه راه اندازی و اجرای حساب IGTV خود و برخی نکات بهترین روش برای جدیدترین عملکرد اینستاگرام ، در اینجا بخوانید.

IGTV Video چیست؟

IGTV video برنامه ای است که می تواند به تنهایی یا همزمان با Instagram استفاده شود. این اساساً پاسخ اینستاگرام به یوتیوب از این نظر است که برای مشاهده بهینه شده توسط موبایل از فیلم های طولانی مدت طراحی شده است.

امیر بازدید : 259 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:43

مشاغل دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر داغ است و انتظار نمی رود که این روند به این زودی از بین برود. بخشی از دلیل این امر این است كه شركتها در هر شكل و اندازه به دنبال افرادی با مهارتهای مختلف بازاریابی دیجیتال می گردند.

ادامه مطلب را بخوانید در مورد آنچه که امروز برای ادامه کار در بازاریابی دیجیتال لازم است.

شکاف اشتغال مشاغل بازاریابی دیجیتال

مهارت های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر چنان مورد تقاضا است که بسیاری از افراد در صنعت ادعا می کنند که در مهارت ها خلا وجود دارد - به عبارت دیگر ، مشاغل زیادی وجود دارد ، اما افراد ماهر کافی برای پر کردن آنها وجود ندارد.

امیر بازدید : 375 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:42

افزایش ارتباط پذیری روزافزون دنیای دیجیتال موانع فیزیکی و جغرافیایی را در بسیاری از صنایع از بین برده است ، به این معنی که مردم در هر زمان و هر زمان که بخواهند می توانند کار تولید کنند و همچنان تولید کنند. و بازاریابی دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اقتصاد مستقل در حال رونق است ، و 56.7 میلیون آمریکایی امروز کار مستقل انجام می دهند - فقط چهار سال پیش 3.7 میلیون نفر رشد کرده اند. سریعترین رشد بخش فریلنسرها 75،000 دلار به بالا است و بیش از یک سوم در این گروه هستند.

با بسیاری از راه ها و زاویه های کاوش ، میزان ثابت تکامل و تعداد فزاینده ای از نقاط تماس برای بهره برداری ، مشاغل بیشتر و بیشتری به دنبال متخصصان مستقل بازاریابی دیجیتال هستند تا به آنها در ارائه کمپین ها و پروژه های مهم کمک کنند.

تبدیل شدن به یک فریلنسر بازاریابی دیجیتال یک وضعیت بالقوه سودآور ، پاداش آور و کاملاً انعطاف پذیر است و اگر احساس می کنید این کار برای شما خطرناک است ، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی تحقق آن آورده شده است.

امیر بازدید : 254 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:40

صفحات Landing معمولاً برای تبدیل بهینه می شوند ، اما این بدان معنی نیست که نباید آنها را برای SEO بهینه کرد.

یک صفحه فرود بهینه سازی شده SEO می تواند در گوگل رتبه بالایی داشته باشد و این به معنی ترافیک بیشتر و تبدیل بیشتر است.

در این مقاله ، توضیح خواهم داد که SEO Landing Page چیست و یک لیست چک را برای دنبال کردن به شما می دهم تا اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود شما نه تنها برای تبدیل ها بلکه برای موتورهای جستجو بهینه می شود.

صفحه فرود چیست؟

یک صفحه فرود اولین صفحه ای است که می خواهید کاربران هنگام فرود در وب سایت شما از آنها بازدید کنند.

امیر بازدید : 278 دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 19:27

SEO SEO برای همه وب سایتها مهم است. چه وبلاگ ، چه وب سایت شرکتی یا فروشگاه تجارت الکترونیک داشته باشید ، حتی اگر این یکی از صفحاتی باشد که انتظار دارید رتبه های بالایی را کسب کنید ، باید صفحه اصلی خود را جستجو کنید.

چرا شما باید SEO صفحه اصلی خود را بهینه کنید؟

دلایل زیادی وجود دارد که باید به صفحه اصلی وب سایت خود توجه کنید.

در بسیاری موارد ، این صفحه اول است که کاربران می بینند (مخصوصاً برای وب سایتهای شرکتی) و این یکی از صفحات است که کاربران حتی اگر در هر صفحه دیگری از وب سایت شما قرار بگیرند ، بازدید می کنند.

آنها برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وبلاگ یا شغل شما به صفحه اصلی شما مراجعه می کنند.

امیر بازدید : 290 دوشنبه 10 شهريور 1399 زمان : 19:25

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 7843
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی