loading...

امیر بلاگ

بازاریابی دیجیتال دارای طاقچه ای در صنعت خود است که در آن صلاحیت های لازم فراتر از استراتژی های اساسی بازاریابی و مهارت های خلاقانه است.

اگر قصد ورود به صنعت بازاریابی دیجیتال را دارید ، درک مهارت های مورد نیاز و آنچه بازاریاب های دیجیتال انجام می دهند ، مکان خوبی برای شروع است.

بازاریابی دیجیتال دارای طاقچه ای در صنعت خود است که در آن صلاحیت های لازم فراتر از استراتژی های اساسی بازاریابی و مهارت های خلاقانه است.

اگر قصد ورود به صنعت بازاریابی دیجیتال را دارید ، درک مهارت های مورد نیاز و آنچه بازاریاب های دیجیتال انجام می دهند ، مکان خوبی برای شروع است.

بازاریاب دیجیتال تعریف شده است

به طور کلی ، یک بازاریاب دیجیتال وظیفه استفاده از کانال های دیجیتال را برای تولید سرب و ایجاد آگاهی از برند بر عهده دارد. کانال های دیجیتال شامل موارد زیر است:

  • وب سایتهای شرکت
  • رسانه های اجتماعی
  • رتبه بندی موتورهای جستجو
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات نمایش آنلاین
  • وبلاگ های شرکتی

فراتر از این ، بازاریاب دیجیتال نیز باید از تجزیه و تحلیل های قابل اندازه گیری برای شناسایی نقاط ضعف استفاده کند و راه هایی برای بهبود عملکرد در این کانال ها پیدا کند. در این نقش ، شما می توانید مسئولیت کلیه جنبه های استراتژی دیجیتالی یک شرکت یا صرفاً تمرکز روی یک مورد باشید.

شرکت های کوچکتر تمایل دارند که یک متخصص یا مدیر کل داشته باشند در حالی که شرکت ها می توانند مسئولیت ها را به کل تیم یا حتی در چندین بخش مختلف گسترش دهند.

این (متخصص عمومی) وظیفه رانندگی مصرف کنندگان مربوطه را با هدف بهبود شناخت برند [و] اعتماد و درنهایت قصد خرید هدایت می کند - جاستین ایمیگ ، مدیر بازاریابی و نوآوری ، بازاریابی وب استعداد.

بسیاری از جنبه های بازاریابی دیجیتال

مشاغل برتر بازاریابی دیجیتال در سال 2018

در بازاریابی دیجیتال ، می توانید یک تجارت تمام عیار باشید یا روی یک یا دو مهارت متمرکز شوید تا شما را جدا کند. به عنوان مثال ، یک فرد خلاق قوی است که کدنویسی را نیز درک می کند یا یک فرد تکنسینی است که می تواند محتوای رسانه های اجتماعی چقدر مهم باشد .

این زمینه ای است که تجربه یا کارآموزی خوبی در آن صحبت می شود. جاستین ایمیگ ادامه می دهد: " گواهینامه ها درجه جدیدی هستند." گواهینامه های آنلاین زیادی وجود دارد که می توانید به اعتبار خود بیفزایید ، به این ترتیب که ذکر صفحات حضور آنلاین خود و رسانه های اجتماعی با تعداد زیادی دنبال کننده نیست. اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتال شغلی داشته باشید ، بهترین راه برای جلب توجه خود است.

مهارت های کلی و زمینه های تخصصی برای یک بازاریاب دیجیتال شامل موارد زیر است:

  • ویدیو : جلب توجه آنلاین افراد دشوار است. آمار نشان می دهد که ویدیو باعث افزایش تعامل در حالی که رتبه بالاتر در Google است. لازم نیست که شما یک تهیه کننده فیلم شوید بلکه در عوض ، روی اصول اولیه ایجاد یک فیلم متمرکز شوید. با درک نحوه نوشتن اسکریپت ، استفاده از سیستم عامل ها و برنامه ها برای ایجاد فیلم و اینکه چه چیزی در فیلم ها کار می کند ، هنگام درخواست شغل بازاریابی دیجیتال ، به جذابیت شما افزوده خواهد شد.
  • SEO و SEM : جستجوهای آنلاین تبلیغات دیجیتالی را هدایت می کنند. برای کار در این زمینه باید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتور جستجو (SEM) را درک کنید. در اینجا لازم نیست نگران مسائل فنی پشتیبان باشید. این بیشتر در مورد درک اهمیت SEO و بهترین شیوه های استفاده شده در صنعت است. این 101 مورد از هرگونه فعالیت بازاریابی دیجیتال یا ابتکار مدیریت محتوا است. درک چگونگی تأثیر SEO و SEM بر تلاشهای آنلاین شما ، به شما امکان می دهد بدون اینکه به نظر برسید که در یک تجارت اشتباه هستید با سایر تیم های دیجیتال کار کنید.
  • Content Marketin g : محتوا همان چیزی است که برای جذب و درگیر کردن مشتری استفاده می شود ، چه یک وب سایت ، ویدیو ، رسانه های اجتماعی یا وبلاگ نویسی. این همچنین می تواند هر چیزی را که مردم می توانند به صورت آنلاین از قبیل عکسهای سفید ، مطالعات موردی ، کتابچه های نحوه دسترسی و موارد دیگر دسترسی داشته باشند ، مستلزم این امر کند. دانستن جنبه های محتوا ، چگونگی ایجاد آن ، چگونگی اثربخشی و بهترین استفاده از آن ، ثروت اطلاعات مورد نیاز تقریباً در مورد هر نقش بازاریابی دیجیتال را فراهم می کند. شما باید بدانید که چگونه به بهترین وجه استفاده از مطالب برای کمک به مشاغل در رسیدن به اهداف خود از جمله رسانه های اجتماعی است. بسته به اینکه در صنعت بازاریابی دیجیتال به دنبال چه سطح کاری هستید ، باید استراتژی و تحلیل محتوا را نیز درک کنید.
  • داده و تجزیه و تحلیل : Google Analytics برای بسیاری از جنبه های بازاریابی دیجیتال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما می توانید گزارش ها را پیگیری کنید ، اما آنچه مهمتر است نحوه استفاده از اطلاعاتی است که می یابید. نظارت بر کارزارها و استفاده از یافته های مبتنی بر رفتار مصرف کننده ، به شما امکان می دهد راه حل های بهتری داشته باشید که باعث افزایش تبدیل ها و ایجاد ترافیک می شود. جمع آوری و استفاده از داده ها نیز ضروری است زیرا داده های جمع آوری شده توسط مشاغل امروز مانند معدن طلا است که برای جمع آوری و حفظ مشتریان جدید باید از روش های ابتکاری استفاده شود.
  • طرز تفکر : تجربه کاربر کلید موفقیت در بازاریابی دیجیتال است. تفکر در طراحی بسیار مهم است زیرا به شرکت ها می آموزد که چگونه مشتریان را به بهترین شکل ممکن جذب کنند ، اما فراتر از آن ، اطمینان حاصل می کند که تجربیات آنلاین آنها ساده و موثر است. این می تواند شامل استفاده از سایت های خرید آنلاین ، دسترسی به اطلاعات و موارد دیگری باشد که شرکت شما ممکن است از جمله برنامه های سفارشی به مشتریان ارائه دهد.

شما باید یاد بگیرید که فراتر از ایده های ارائه شده به شما باشد و بتواند درمورد موضوعات بالقوه ای که ممکن است باعث شود ، به جلو نگاه کنید. شما باید بتوانید بر اساس این غرایز پیشرفت هایی را پیشنهاد کنید و از ایده های خود اطمینان حاصل کنید.

  • دانش فنی : فناوری نیروی محرکه در دنیای دیجیتال است ، بنابراین شما باید درک کنید که جدیدترین فناوری چیست و چگونه از آن استفاده می شود. شما باید سریع با تغییرات در صنعت سازگار شوید و بدانید که چه اتفاقی می افتد تا برنامه های بازاریابی دیجیتال شما به روز شود. استفاده از فناوری برای شما آسان است و شما نمی توانید با تغییر مرعوب شوید. مهم نیست از کجا می خواهید در حرفه خود شروع کنید (یا به پایان برسید) ، برخی دانش در مورد سیستم های کدگذاری وب و مدیریت محتوا (CMS) ضروری است.
  • مشارکت را درک کنید : بیش از هر زمان دیگری به درک درستی از چگونگی بهترین کار برای جذب مشتری نیاز خواهید داشت. شما به قدرت های بزرگی از ترغیب نیاز دارید تا بتوانید کمپین های خلاقانه ای را ایجاد کنید که به رشد تجارت کمک می کند. شما باید درک کنید که مصرف کننده امروز چه چیزی را برای تعهد و تبدیل به خرید انجام می دهد.

کافی نیست فقط مردم را به دنبال صفحات رسانه های اجتماعی خود ببرید. شما همچنین باید از درون خود را ترغیب کنید. تیم شما ، همکاران و رهبران شما باید این اطمینان را داشته باشند که جایی که می خواهید پول بگذارید کار درستی است. دانستن همه جوانب از سئو گرفته تا محتوا و جدیدترین فناوری برای پاسخ مردم به شما بهترین راه برای نگه داشتن افراد با برنامه های شما است.

موقعیتهای مشترک بازاریابی دیجیتال

اگر می خواهید ویژگی های خاص تری داشته باشید و انواع موقعیت های موجود در بازاریابی دیجیتال را کشف کنید ، مسیرهای شغلی بسیاری وجود دارد که می توانید انتخاب کنید از جمله:

  • مدیر سئو : در این موقعیت ، شما به عنوان یک متخصص سئو از مهارت های خود استفاده خواهید کرد تا به درایو محتوا و بهبود محتوای یک شرکت کمک کند. از ورودی شما استفاده می شود تا سازندگان محتوا را با هدف و بینش ارزشمندی از استراتژی مورد نیاز برای ارتقاء عملکرد در Google و همچنین رسانه های اجتماعی هدف قرار دهند.
  • متخصص بازاریابی محتوا : در این نقش ، شما ایجاد کننده محتوا خواهید بود که با یک برنامه و غالباً یک استراتژی برای اطمینان از افزایش ترافیک و همچنین رتبه های گوگل به شما ارائه می شود. شما طرحی را برای استفاده از ویدئو تا بلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید. ممکن است برای بهبود اثربخشی مطالب خود به یک مدیر سئو گزارش دهید یا در بخش بازاریابی با استفاده از کلمات کلیدی تیم SEO کار کنید.
  • مدیر رسانه های اجتماعی : یک مدیر رسانه های اجتماعی برای ایجاد برنامه ای موثر برای ارسال و نظارت و یا در برخی موارد ایجاد پست ها ، روی رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. باز هم ، یک متقاطع همیشه ممکن است که در این صورت ممکن است با بخشی از یک استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال با یک متخصص بازاریابی محتوا ، افراد SEO و سایر بازاریابان دیجیتال کار کنید.
  • هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی : این موقعیت با اثرات و نتایج یک کارزار بازاریابی سروکار دارد. همچنین موقعیتی متمرکز بر فناوری است که در آن می توانید بهترین نرم افزار را پیدا کنید تا به کشف رفتارهای مهم مشتری بپردازید. شما می توانید هنگام پیگیری عملکرد کمپین در اندازه گیری و آمار شرکت کنید.
  • مدیر بازاریابی دیجیتال : در این موقعیت ، شما باید بر تدوین استراتژی کلی محتوا و همچنین کمپین های بازاریابی نظارت داشته باشید. شغل شما شامل ارتقاء سطح آگاهی از برند در هنگام ترافیک با هدف دستیابی به مشتریان جدید است. شما اغلب مسئولیت پیگیری فن آوری جدید را برای بهینه سازی تلاش های دیجیتال مارکتینگ خود خواهید داشت. به منظور پیگیری نتایج کمپین های شما ، تجزیه و تحلیل اقدامات بازاریابی شما نیز مورد نیاز خواهد بود.

رهبری در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتالی تغییر مداوم را می بیند و به فکر آینده نگر نیاز دارد. شما باید یک پیشگام باشید و مدام قهرمان آخرین تغییرات صنعت باشید. شما همچنین باید روحیه همکاری داشته باشید و مایل به همکاری با سایر بخش ها باشید.

قدردانی از مارک تجاری نیز ضروری است زیرا مجبور خواهید بود حضور آنلاین داشته باشید که نشان دهنده برند باشد. ذهن تحلیلی مفید است زیرا شما باید به جستجوی داده ها بپردازید و یاد بگیرید چگونه می توانید اطلاعات مربوطه را استخراج کنید که استراتژی شما را قوی نگه می دارد. به طور خلاصه ، باید در اعتقادات خود محاکمه و درست عمل کنید که بازاریابی دیجیتال حاکم بر عالی است ، به روز باشید تا از نظرات خود حمایت کنید ، بلکه با دیگران هم خوب کار کنید ، بنابراین مردم می خواهند به دیدن ایده های شما کمک کنند.

رهبری بازاریابی دیجیتال شما را ملزم می کند تا دیگران را تحت تأثیر قرار داده و از طریق همکاری نتایج را هدایت کنید. شما باید بتوانید با همکاران و مخاطبین در تمام سطوح سازمان همکاری کنید تا پیشنهادات قانع کننده ای را ایجاد کرده و رشد را افزایش دهید - Sandra Rand ، مدیر بازاریابی در OrionCKB

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

امیر بازدید : 235 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:38
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 517
  • بازدید کلی : 8003
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی