loading...

امیر بلاگ

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک جدید انرژی زیادی را روی محصولات و خدمات خود متمرکز می کنند ، به طوری که آنها تشخیص نمی دهند که موفقیت فقط از آنچه تجارت ارائه می دهد نیست. با این حال ، موفقیت از توانایی دستیابی به مشتریان و خرید آنها به دست می آید. بازاریابی یک عنصر اساسی برای موفقیت در تجارت کوچک است.

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک جدید انرژی زیادی را روی محصولات و خدمات خود متمرکز می کنند ، به طوری که آنها تشخیص نمی دهند که موفقیت فقط از آنچه تجارت ارائه می دهد نیست. با این حال ، موفقیت از توانایی دستیابی به مشتریان و خرید آنها به دست می آید. بازاریابی یک عنصر اساسی برای موفقیت در تجارت کوچک است.

پیش از اینترنت ، بازاریابی اینترنتی ، به ویژه برای توده ها ، دشوار و گران بود. اینترنت آن را تغییر داده است. با این حال ، این بدان معنی نیست که در کنار بازاریابی اینترنتی جایی برای روشهای سنتی بازاریابی وجود ندارد.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی در واقع هر کاری است که شما برای ترغیب شغل خود در جذب مشتری و مشتری برای خرید از شما انجام می دهد ، از جمله تبلیغات ، تبلیغات ، فروش ، رسانه های اجتماعی ، تجارت و توزیع. خوشبختانه با رشد اینترنت شما دو دسته از بازاریابی دارید که در آن می توانید زمان و دلارهای بازاریابی خود را صرف کنید: بازاریابی سنتی و بازاریابی اینترنتی .

درگیری مداوم وجود دارد که بهترین روش کدام روش است. حقیقت این است که ، هر دو روش می توانند مفید باشند ، و دلیلی برای انتخاب یکی بر دیگری وجود ندارد. با این وجود ، مهم دانستن جایی برای صرف وقت و پول در بازاریابی ، درک بازار هدف شما ، بهترین راه برای رسیدن به آنها و جوانب مثبت و منفی هر نوع بازاریابی است.

بازاریابی سنتی چیست؟

اساساً ، بازاریابی سنتی شامل استراتژیهای تبلیغاتی است که قبل از اینترنت استفاده می شود ، یا آنچه که اکنون به آن بازاریابی آفلاین گفته می شود. این شامل بسیاری از تاکتیک های بازاریابی مانند فروش مستقیم ، تلویزیون ، رادیو و تبلیغات پستی است. روشهای سنتی برای تبلیغ پیام خود به خریدار به شدت به تبلیغات چاپی مانند مجلات ، کتابهای کوپن ، بیلبوردهای تبلیغاتی و سایر مواد تبلیغاتی چاپی مانند کاتالوگ یا بروشور متکی بودند.

استفاده از بروشورها اغلب به عنوان وثیقه یاد می شد ، اما اکنون در مورد چندین رسانه ارائه دهنده محصول کاربرد دارد.

مزایای بازاریابی سنتی

حتی در عصر دیجیتال دلایل خوبی برای استفاده از استراتژی های بازاریابی در مدارس قدیمی وجود دارد. روشهای سنتی ممکن است تنها وسیله دستیابی به گروه خاصی از مصرف کنندگان باشد. به عنوان مثال ، اگر شما علاقه مند به هدف گیری مدیر عاملان بازنشسته هستید ، ممکن است بخش اعظمی از این جمعیت استفاده از اینترنت یا کانال های رسانه های اجتماعی نباشد.

شما می توانید از فرد به فرد بازاریابی کنید ، که می تواند یک استراتژی بسیار مؤثر در بازاریابی سنتی باشد. قطعاً زمان و مکانی وجود دارد که این نوع فروش مستقیم موثرترین راه برای بازاریابی یک محصول یا خدمات باشد. به عنوان مثال ، از طریق شخص به فرد ، می توانید تظاهرات کنید. علاوه بر این ، بسیاری از مشتریان و مشتریان ترجیح می دهند با افرادی که شخصاً ملاقات کرده اند ، تجارت کنند.

بازاریابی سنتی مواد ملموس یا کپی سخت را ارائه می دهد. درمورد دست زدن به مواد چاپی مصرف کننده که در اوقات فراغت می توانند به آنها مراجعه کنند ، چیزی گفته می شود. این امر باعث می شود که اطلاعات در مورد حرکت از جمله دستیابی کارت ویزیت یا داشتن چیزی در رویدادهای حضوری مانند مشاغل صحبت کردن یا نمایش تجارت آسان باشد.

منفی بازاریابی سنتی

در حالی که بازاریابی سنتی می تواند مؤثر باشد ، بدون اشکال و محدودیت نیست. بسیاری از روش های سنتی گران و پرهزینه هستند: خرید تبلیغات برای تلویزیون ، رادیو یا چاپ می تواند برای بسیاری از دارندگان مشاغل خانگی کوچک بسیار گران باشد. چاپ بروشورهای کپی سخت ، کارت ویزیت و پستی هزینه زیادی دارد و در صورت ارسال نامه از طریق پست مستقیم هزینه های آن افزایش می یابد . تبلیغات تلویزیونی و چاپی نیز می تواند بسیار گران باشد.

ردیابی نتایج هنگام استفاده از اشکال متداول بازاریابی دشوار است. بازاریابی سنتی بسیار شبیه به پرتاب چیزهایی بر روی دیوار و به امید چسباندن آنها است. ردیابی نتایج واقعی کمی دشوار است.

استفاده از منابع کاملاً سنتی به این معنی است که بیشتر مشاغل به کمک خارجی نیاز دارند. کمک هزینه های خارج از خانه می تواند زمانی که هزینه چاپ مواد ، خرید رسانه و ایجاد تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی را در نظر بگیرید ، بسیار پر هزینه شود. همچنین در این روش از طراحان گرافیک یا فیلم نامه نویسان استفاده می شود که این امر به هزینه های آن افزوده است.

بازاریابی سنتی معمولاً بر مصرف کننده وارد می شود و اغلب آنها را آزار می دهد. بسیاری از افراد صندوق پستی خود را که دارای نامه "ناخواسته" است ، دوست ندارند. ضبط دیجیتال باعث شده است که بینندگان تلویزیون از تبلیغات خودداری کنند.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی فرایند تبلیغ محصول یا خدمات شما بصورت آنلاین است. بازاریابی اینترنتی محدود به مشاغل آنلاین مانند وبلاگ نویسی یا صاحب فروشگاه تجارت الکترونیکی نمی شود. حتی مشاغل آجر و ملات می توانند و باید از اینترنت برای اهداف بازاریابی استفاده کنند.

بازاریابی اینترنتی از راهکارهایی مانند وب سایت ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، تبلیغات بنر وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، تبلیغات با هر کلیک و بازاریابی ایمیل استفاده می کند.

مزایای بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی دستیابی به بازار گسترده تر را آسان تر و مقرون به صرفه تر کرده است. تعامل یا نتایج مشتری با استفاده از روشهای بازاریابی مبتنی بر آنلاین بسیار قابل اندازه گیری است. می توانید ببینید که چه روش هایی باعث ایجاد چشم انداز می شود و به تجارت شما منجر می شود و منجر به فروش می شود و کدام ها نیست. این داده ها به شما امکان می دهند تا تلاش های خود را روی آنچه کار می کند متمرکز کنید. این می تواند در هر مشاغل اندازه قابل دسترسی باشد.

با استفاده از داده های واقعی و نتایج کیفی می توان تصمیم گیری کرد. نتایج کیفی توصیفی است و می تواند تصویری کلی از مشتریان خود به شما ارائه دهد. برای یافتن و دستیابی به بازار هدف خود می توانید بهتر جمعیتی را شناسایی کنید. این امر به شما امکان می دهد تا برای افزایش پاسخ ، گروه های فرعی بازار خود را برای پیام های بازاریابی موثرتر هدف بگیرید. همچنین ، داده ها و نتایج بلافاصله در دسترس هستند. این بازخورد سریع به شما می دهد که چه چیزی کار می کند و چه نمی کند ، بنابراین می توانید بازاریابی خود را تنظیم کنید.

شما می توانید با بازار خود درگیر و شبکه شوید. رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد ارتباط مستقیمی با گروه ها یا حتی مصرف کنندگان خاص داشته باشید. این برنامه رایگان است ، به شما امکان می دهد تا با بازار خود صحبت کنید ، و بازخورد سریع در مورد آنچه کار می کند و بازار شما را دوست دارد ، فراهم می کند. شما توانایی ایجاد روابط مستقیم با مشتریان خود از طریق رسانه های اجتماعی و جوامع را دارید. همچنین امکان ایجاد پیام پیام بازاریابی در پرواز را فراهم می کند.

استفاده از بازاریابی اینترنتی می تواند ارزان باشد. برخی از روش های بازاریابی آنلاین رایگان هستند . نیازی به استخدام کمک های خارجی نیست. بسیاری از استراتژی های بازاریابی آنلاین توسط تجارت خانگی یک نفر به راحتی قابل اجرا هستند.

منفی بازاریابی اینترنتی

در حالی که اینترنت بازاریابی را آسانتر کرده است ، بدون چالش های آن نیست. این می تواند به معنای اعتماد به نفس مشتریان در اینترنت باشد. اگر بازار شما آنلاین نیست ، موثرترین روش بازاریابی نیست. با این گفته ، استفاده از اینترنت رو به افزایش است و سرانجام تقریباً برای همه مصرف کنندگان متداول خواهد بود.

این می تواند در زمان شما بسیار خواستار باشد. محتوای مداوم باید ایجاد ، ویرایش ، تصویب و منتشر شود. نظرات باید پاسخ داده شود و سایتها و صفحات باید حفظ شوند. و سپس رسانه های اجتماعی وجود دارند که می توانند مدت زمان ناچیزی را به خود اختصاص دهند.

این می تواند با هویت نام تجاری شما در انجمن ها ، وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی نادرست یا ناسازگار باشد. بازاریابی آنلاین موفقیت آمیز نیاز به ثبات در تمام سیستم عامل های بازاریابی شما دارد.

کدام نوع بازاریابی بهترین است؟

بیش از حد بسیاری از مشاغل به یک شکل از بازاریابی متکی هستند و به اعتقاد یکی بهتر از دیگری است. در حالی که ممکن است یک روش در دستیابی به نتایج موثر باشد ، این بدان معنی نیست که ادغام گزینه های دیگر نمی تواند به همان اندازه مؤثر باشد. به عنوان مثال ، یک تبلیغ تلویزیونی ممکن است چشم اندازهای زیادی را به خود جلب کند ، اما همین تبلیغ در YouTube می تواند با هزینه کمتری هم داشته باشد.

سؤال واقعاً این نیست که کدام نوع بازاریابی بهترین راه حل است ، اما درعوض ، سؤال این است که کدام نوع بهترین راه برای دستیابی به بازار شما و خرید آنها را فراهم می کند؟ شانس وجود استراتژی هایی در بازاریابی سنتی و اینترنتی است که در آن کار خواهد کرد. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای تجارت شما بهترین است ، باید هنگام ایجاد برنامه بازاریابی خود تحقیقات بازار را انجام دهید ، بنابراین می دانید بازار شما کیست و در کجا می توان آنها را بصورت آنلاین و خارج از کشور پیدا کرد.

http://kasbedaramadinterneti.blog.ir/post/Internet-marketing-training

https://www.searchenginejournal.com/internet-marketing/230047/#:~:text=Also%20called%20online%20marketing%2C%20internet,traffic%2C%20leads%2C%20and%20sales.&text=Content%20marketing%20serves%20up%20content,there%20when%20we%20want%20it.

امیر بازدید : 288 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 22:43
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 523
  • بازدید کلی : 8009
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی