loading...

امیر بلاگ

شاید بیش از هر بستر رسانه اجتماعی دیگر ، اینستاگرام این فرصت را برای شما ایجاد کند که واقعاً وزوز ایجاد کنید.

اتصال به افرادی همفکر و علاقه مند که اشتراکی دارند و می خواهند اطلاعات مشابه بیشتری را ببینید ، به شما امکان می دهد فرصتی نادر برای به دست آوردن دنبال کننده هایی داشته باشید که شما را دوست خواهند داشت.

به گفته این ، هنوز هم مهارت و اندیشه زیادی لازم است تا بتواند از صدها حساب احتمالی دیگر که در پی آن هستند ، جدا شود. در اینجا نکاتی برای کمک به شما در تبدیل شدن به سیستم ناخوشایند آورده شده است.

شاید بیش از هر بستر رسانه اجتماعی دیگر ، اینستاگرام این فرصت را برای شما ایجاد کند که واقعاً وزوز ایجاد کنید.

اتصال به افرادی همفکر و علاقه مند که اشتراکی دارند و می خواهند اطلاعات مشابه بیشتری را ببینید ، به شما امکان می دهد فرصتی نادر برای به دست آوردن دنبال کننده هایی داشته باشید که شما را دوست خواهند داشت.

به گفته این ، هنوز هم مهارت و اندیشه زیادی لازم است تا بتواند از صدها حساب احتمالی دیگر که در پی آن هستند ، جدا شود. در اینجا نکاتی برای کمک به شما در تبدیل شدن به سیستم ناخوشایند آورده شده است.

دریافت استراتژیک در اینستاگرام

مانند هر تلاش دیگر در زمینه بازاریابی ، می خواهید در حساب اینستاگرام خود خلاقیت پیدا کنید. با در نظر گرفتن عوامل زیر برنامه و استراتژی را تشریح کنید:

  • اهداف و اهداف: مانند هر استراتژی بازاریابی ، باید تصمیم بگیرید که با حساب خود به چه چیزی می خواهید برسید. آیا در کل می توانید برخی از آدرس های ایمیل ، بازدیدهای وب ، آگاهی از مارک ، فروش یا چیز دیگری را بدست آورید؟ تعیین اهداف شما به شما در رسیدن به مطالب خود کمک می کند.
  • هدف شما: شما همچنین می خواهید هدف ایده آل خود را در نظر بگیرید ، زیرا این امر همچنین به شما در تهیه برنامه محتوای خود کمک می کند و همچنین به شما نشان می دهد که چه نوع اکانت های اینستاگرامی را دنبال می کنید.
  • یافتن طاقچه شما: انتخاب یک طاقچه به شما این امکان را می دهد تا روی خرید و فروش هر آنچه که می خواهید تمرکز کنید. به رقابت خود نگاه کنید تا ببینید جایی که خودشان می بینند. آن را طاقت فرسا کنید ، و شما تبدیل به یک رهبر فکر خواهید شد که مردم می خواهند به آن گوش دهند.
  • برنامه ریزی شده مطالب : برنامه ای را تعیین کنید تا بتوانید با ارسال های منظم هماهنگ باشید. شما همچنین می خواهید برنامه ای برای تعیین آنچه پست خواهید کرد ، چند بار و چه موقع داشته باشید. برنامه شما همچنین باید هشتگهایی را که برای هر پست از آنها استفاده خواهید کرد ، دربردارد .
  • ارزیابی: اطمینان حاصل کنید که برای پیگیری نتایج خود از جمله نظرات ، لایک ها ، دنبال کنندگان ، ترافیک ، تبدیل و هرگونه تغییر در فروش ، وقت خود را صرف می کنید.

مارک آن را خوب

هرچه برند خود را بهتر بشناسید ، این مرحله آسانتر می شود. شما باید درک کنید که چه کسی هستید و از کجا به سر می برید تا به بهترین روش برای جذب مردم به دنیای خود بیابید. Play-Doh دارای نام تجاری down pat است .

آنها می دانند مخاطبان و مشتریان آنها چه کسانی هستند و هر روز آنها را درگیر پست های خود می کنند. شما باید فقط به محصولات و خدمات خود ، بلکه با محتوایی که به آنها می پردازید ، ارزش پیروان را نشان دهید. شما می خواهید آنها بگویند ، "سلام ، من این را دوست دارم! بیشتر به من نشان بده." با این حال ، شما نمی خواهید در تلاش برای خیلی بی نظیر گرفتار شوید تا افراد نتوانند شما را تشخیص دهند.

بازی-سگ اینستاگرام

فراموش نکنید که مارک تجاری شما باید در تمام تلاشهای بازاریابی شما ثابت باشد ، بنابراین لحن و روشی شما نباید با هر بازاریابی دیگری که انجام داده اید یا انجام می دهید متفاوت باشد. با رنگ ، فونت و آرم های برند خود سازگار باشید. به این فکر کنید که مردم چه خواهند دید و اگر به اندازه کافی فریب خورده باشند که از شما پیروی کنند.

شما باید موارد را برای مخاطبان خود جذاب نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان فعلی شما خاموش نمی شوند ، زیرا شما به مارک مورد علاقه خود صادق نیستید. شما به یک موضوع منسجم نیاز دارید که واضح و مختصر باشد ، بنابراین برند شما با مشتریان خود طنین انداز می شود.

فراموش نکنید که هشتگ را فراموش کنید

مارک ها با استفاده از هشتگ کشف می شوند . آنها خرده نانهایی هستند که به درب ، سایت یا خدمات شما منتهی می شوند. یادگیری چگونگی ایجاد هشتگ به شما در جذب هرچه بیشتر کمک می کند. از اینکه از این مسابقه الهام بگیرید و از آنچه در آن استفاده می شود نترسید. هشتگ ها با طاقچه شما صحبت می کنند. همچنین می توانید برخی از حساب های مورد علاقه خود را دنبال کنید و ببینید که چگونه از هشتگ استفاده می کنند. این روشهایی را برای خلاقیت با هشتگ خود فراهم می کند.

البته انتخاب های واضح شامل محصولات و خدمات شما می باشد. اگر شما هنوز یک گوروی هشتگ نیستید ، در اینجا ایده هایی برای الهام گرفتن وجود دارد:

  • تصاویری که استفاده می کنید
  • طاقچه و صنعت شما
  • تخصص شما
  • جامعه شما یا جایی که ممکن است در یک رویداد باشید

در صورت امکان حداقل از دو کلمه در هشتگهای خود استفاده کنید و نترسید که در کلمات کلیدی این صنعت صفر نباشید.

اشتراک گذاری و به اشتراک گذاشتن به طور یکسان

محبوب ترین اکانت های اینستاگرام معمولاً افرادی برجسته در جامعه هستند که برخی موارد زیر را دنبال می کنند.

تأثیرگذار در صنعت و جامعه شما مکان مناسبی برای شروع است زیرا این امر به دیگران اجازه می دهد تا در جامعه با شما درگیر شوند. این دنیای شما مانند من است و من شما را دوست دارم ، بنابراین اشتراک گذاری ضروری است.

جالب اینجاست که اینستاگرام حساب شماره یک اینستاگرام است . چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟

حساب کاربری اینستاگرام در اینستاگرام

آنها بهترین حساب ها را اهرم می کنند و بارها و بارها پست های خود را به اشتراک می گذارند. شما نمی خواهید به عنوان حساب گیر افتاده و بدون هیچ وقت برای دیگران تلقی شوید. شما باید با حمایت از دیگران در جامعه روابط را ایجاد کنید.

شما می توانید این کار را با دوست داشتن و اظهار نظر مثبت انجام دهید ، که به شما امکان می دهد افراد شما را ببینند و به شما کمک کنند گفتن "ببینید ، من هم عالی هستم". این اعتبار بسیار مورد نیاز خیابان را به شما می دهد و سپس مردم را به کنجکاوی می اندازد تا همه چیز را بدانند. وقتی آنها شما را ببینند ، می خواهند شما را نیز دنبال کنند و به زودی ارزش شما را پیدا می کنند.

مراقب باشید با به اشتراک گذاشتن دور نمانید. همیشه اطمینان حاصل کنید که به مارک شما مربوط است به گونه ای که طرفداران خود را درگیر داستانی که می خواهید برای گفتن کنید ، نگه دارید. اگر توله سگ ها را دوست دارید همینطور باشید ، اما اگر توله سگ ها هیچ ارتباطی با شلوار جین که می فروشید ، توله سگ ها را به خودتان ندهید.

آن را ادامه دهید ، آن را درگیر نگه دارید

رسانه های اجتماعی می توانند یک چالش باشند و به زمان نیاز دارند. شما باید دائماً در اینستاگرام باشید ، تا بتوانید برای دیدن مردم هماهنگ و فعال باشید. تلاش می کند حداقل روزی یک بار با استفاده از پست های ارزشمند و جالب بنویسید. و ذکر شد ، این یک خیابان دو طرفه است ، بنابراین شما باید برای لایک ها و نظرات خود برای حساب هایی که دنبال می کنید ، ادامه دهید.

اینستاگرام یک سکوی پرمخاطب است که دید و مشارکت همه چیز را دارد. برای ماندن در ذهن خود هماهنگ باشید و از ارسال خود در ادامه مطلب خودداری کنید. شانل یکی از اکانت های برتر اینستاگرام است .

شانل در اینستاگرام

آنها از منابع تاریخی نه تنها Coco ، بنیانگذار این برند ، بلکه فلاش بک های مد استفاده می کنند که fashionistas را درگیر خود می کند. چیزهای هیجان انگیز را حفظ کنید و اطمینان حاصل کنید که پست های شما همه چیز لازم را برای درگیر کردن دنبال کنندگان شما دارند از جمله:

  • تصاویر : تصاویر با کیفیت عالی برای جلب توجه مردم ضروری است. تصاویر باید با مارک و فتنه شما مطابقت داشته و کنجکاوی را جلب کنند.
  • محل سکونت: موقعیت مکانی شغلی یا رویدادی را که شرکت شما برای تقویت تعامل در آن برگزار می کند برچسب گذاری کنید.
  • زیرنویس ها و متن: قانون هشت ثانیه ای را برای توجه به خاطر بسپارید ، بنابراین زیرنویس هایی روشن بنویسید که در پیام های آنها جذاب و غیرقابل توصیف هستند.
  • اقدام به تماس : آن کلیکها و اشتراک ها را دریافت کنید.
  • هشتگ: لازم است تا شما را به سمت جذب هواداران جدید بکشاند.
  • نامزدی : دیگران را همانطور که می خواهید با شما انجام دهند ، انجام دهید و آن نظرات را برای آمدن دیگران ترغیب کنید تا همین کار را با شما انجام دهند.

فراخوان شرکت درگیر شدن

این جنبه اینستاگرام بسیار مهم است. شما می خواهید نوعی سؤال را اضافه کنید که باعث می شود افراد در پست های شما مشغول شوند. شاید لازم نباشد که برای هر پست انجام شود ، اما باید اغلب آنرا انجام دهید. پرسیدن سؤال ساده ترین راه برای درگیر کردن افراد با پست های شماست.

در اینجا چند ایده آورده شده است:

  • شما باران یا برف را ترجیح می دهید؟
  • چند مورد یا تصویر را لیست کنید و بپرسید: کدام یک را 1 ، 2 یا 3 دوست دارید؟
  • از آنها بخواهید که از یک ایموجی خاص استفاده کنند تا نشان دهند پست شما را دوست دارد یا پست شما مفید است.
  • یک سوال بله یا خیر بپرسید.
  • در مورد یک محصول جدید مقیاس 1 تا 10 را به آنها بدهید.

از آنها بخواهید تا دوستانی را که فکر می کنند باید پست شما را ببینند ، نشان کنند.

همسایه باشید

اینستاگرام بسیار "طاقچه" و مبتنی بر جامعه است. این یک چیز خوب است زیرا به شما کمک می کند تا با حساب های دیگری که زیبایی شناسی و علاقه های خود را دارند ، روابط برقرار کنید.

شما می توانید روابطی را ایجاد کنید تا از پیروان دیگر استفاده کنید و ببینید که آیا می توانید از راه های خلاقانه ای برای حفظ ارتباطات خود استفاده کنید. برخی از افراد داستانی را شروع می کنند که در یک حساب دیگر ادامه دارد. انجام این کار افراد را ترغیب می کند که از شما پیروی کنند و دیگران را در جامعه خود ترغیب کنند تا شما را به عنوان بازیکن تیم ببینند. شما مطمئناً باید تلاش کنید تا در این وعده های تبلیغاتی کوشش کنید و به حساب هایی که می خواهید با آنها کار کنید دسترسی پیدا کنید ، اما در پایان می تواند ارزش خود را نشان دهد.

اگر بودجه شما اجازه می دهد ، از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنید . این ریزگردها دهها هزار دنبال کننده دارند و در معرض دید شدید جامعه قرار می گیرند. از آنجا که باید برای دسترسی به مخاطب یک تأثیرگذار هزینه بپردازید ، ابتدا آن را امتحان کنید تا ببینید که آیا تعامل افزایش می یابد یا میزان دسترسی شما را افزایش می دهد یا خیر.

همچنین می توانید به دنبال افزایش آشکار در ترافیک و تبدیل ها باشید ، به این ترتیب ، به فروش نرسید.

افکار نهایی

اینستاگرام بهترین پلتفرم رسانه های اجتماعی است که می تواند به آنچه در کسب و کار شما درمورد آن است نگاهی بیندازد. شما می توانید پست هایی درباره رویدادهایی که برگزار کرده اید به اشتراک بگذارید ، به ویژه اگر آنها پیوندهای محکمی با جامعه دارند.

نایک نمونه ای کامل از چگونگی درگیر کردن پیروان است. آنها از تبلیغات انگیزشی برای الهام بخشیدن به عملکردی که هم در دادگاه و هم در خارج از دادگاه کار کند ، استفاده می کنند. وقایع خیریه ، نکات در خبرها و حتی داستانی درباره یک کارمند همه باعث ایجاد یک لمس انسانی به تجارت شما می شود. شما هنوز هم باید تن و مارک تجاری خود را حفظ کنید اما داستانهایی بگویید که به افراد کمک می کند ارزش شما را به روشی صمیمی ببینند.

از این نکات استفاده کنید ، و خیلی طولانی نخواهد بود تا شما ناخوشایند شوید.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

امیر بازدید : 299 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:50
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 538
  • بازدید کلی : 8024
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی