loading...

امیر بلاگ

اینستاگرام از یک سرویس اساسی برای به اشتراک گذاری تصاویر به ابزاری جدی در بازاریابی محتوا و ابزار ساخت مخاطب تبدیل شده است. این برندها مارک هایی ساخته اند و در این راه سهم خود را از تأثیر گذارگان ایجاد کرده اند و به مردم این امکان را می دهند تا به ستاره های اجتماعی خود ساخته تبدیل شوند.

افراد مشهور ، کارآفرینان ، مدل ها و سایر حرفه ای ها حتی به لطف این سکو و پست های حمایت شده به دست آورده اند. میزان نامزدی برندها در اینستاگرام سایر رسانه های اجتماعی را از آب بیرون می اندازد. این برندها نزدیک به 60 برابر بیشتر از تعامل با طرفداران دریافت می کنند و در مقایسه با توییتر این رقم را دو برابر می کنند. در نتیجه ، بیش از 25 میلیون پروفایل تجاری فعال و دو میلیون تبلیغ کننده در وب سایت وجود دارد.

اگر به دنبال تبلیغ خود در اینستاگرام و رسیدن به یک دنباله بزرگ و وفادار هستید ، این نکات باید مفید باشد.

اینستاگرام از یک سرویس اساسی برای به اشتراک گذاری تصاویر به ابزاری جدی در بازاریابی محتوا و ابزار ساخت مخاطب تبدیل شده است. این برندها مارک هایی ساخته اند و در این راه سهم خود را از تأثیر گذارگان ایجاد کرده اند و به مردم این امکان را می دهند تا به ستاره های اجتماعی خود ساخته تبدیل شوند.

افراد مشهور ، کارآفرینان ، مدل ها و سایر حرفه ای ها حتی به لطف این سکو و پست های حمایت شده به دست آورده اند. میزان نامزدی برندها در اینستاگرام سایر رسانه های اجتماعی را از آب بیرون می اندازد. این برندها نزدیک به 60 برابر بیشتر از تعامل با طرفداران دریافت می کنند و در مقایسه با توییتر این رقم را دو برابر می کنند. در نتیجه ، بیش از 25 میلیون پروفایل تجاری فعال و دو میلیون تبلیغ کننده در وب سایت وجود دارد.

اگر به دنبال تبلیغ خود در اینستاگرام و رسیدن به یک دنباله بزرگ و وفادار هستید ، این نکات باید مفید باشد.

1. زیبایی شناسی جذاب را انتخاب کنید

زیبایی شناسی جذاب را انتخاب کنید

وقتی صحبت از اینستاگرام می شود زیبایی شناسی مهمترین است. این یک وب سایت به اشتراک گذاری تصویر و فیلم در هسته آن است ، بنابراین تصویر همه چیز است.

در مرحله اول ، شما باید یک حساب کاربری کلی برند را روی حساب خود اتخاذ کرده و به آن بچسبید. اگر در حال راه اندازی یک مارک مد هستید ، می خواهید تصاویر تمیز و براق داشته باشید. اگر می خواهید یک برند سبک زندگی را تبلیغ کنید ، باید از عکس های روشن تر و چشم نواز استفاده کنید.

اگر از کسی در اینستاگرام پیروی می کنید ، این کار را انجام می دهید زیرا آنها عکاسی عالی و تصاویر جالبی دارند. عکسهای با بالاترین کیفیت خود را در نمایه عمومی خود بارگذاری کرده و باعث شود افراد به محض گشت و گذار در صفحه شما توجه کنند. اطمینان حاصل کنید که زیبایی شناسی شما انتخاب می کنید به طور مستقیم و معتبر با نام تجاری شما گره خورده است. خیلی وقت ها از تغییر فیلترها خودداری کنید تا بتوانید یک سبک و مضمون سازگار را ایجاد کنید که افراد بتوانند از آن پیروی کنند.

2. طاقچه خود را پیدا کنید

برای تقویت موثر موارد زیر ، باید جمعیت هدف خود را بشناسید . اندازه گیری کنید که پیروان ایده آل شما چه کسانی هستند و چگونه می خواهید آنها با رسانه های اجتماعی و مارک تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

خوب است که چند وجهی داشته باشید ، اما اگر یک وبلاگ مسافرتی دارید ، باید متناسب با محتوای خود متناسب باشید تا مسافران خود را به خود جلب کنید. اگر تمرکز شما بر روی تناسب اندام است ، با فیلم و نکات مربوط به رژیم غذایی خود به دنبال علاقه مندان به ورزش و ورزش خواهید بود. هنگامی که مطالبی را مشاهده کنید که به آنها ربطی نداشته باشد یا ثبات در تمرکز شما را نبینند ، افراد از شما گشوده می شوند. این موارد را قبل از شروع بارگذاری مطالب در خاطر داشته باشید.

علاوه بر این ، صفحه حرفه ای خود را حرفه ای نگه دارید و عکس های شخصی یا تصادفی خود را برای حساب خصوصی و غیر تجاری خود بگذارید.

3. از زیرنویس های جذاب استفاده کنید

دیدن تصاویر بدون دانستن اینکه به چه چیزی نگاه می کنید می توانید هنگام گشت و گذار در اینستاگرام ناامید کننده باشید ، به خصوص وقتی چیز جالبی می بینید و می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس چرا شما پیروان خود را در تاریکی رها می کنید؟

پیروان خود را با مشخلات تیز و زیرکانه تیز نگه دارید که هنوز هم با وضوح آنچه را می بینند توضیح دهند. زیرنویسها راهی عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما هستند زیرا افراد دوست دارند با افرادی که دنبال می کنند احساس ارتباط کنند.

از طریق زیرنویس با آنها صحبت کنید بدون اینکه خیلی طولانی صحبت کنید. زیرنویس های خود را آموزنده و توصیفی نگه دارید اما زیاد متنفر نیست. مردم متن های ساده ، کوتاه و جذاب را می خوانند تا در زمینه های اجتماعی بخوانند و زیرنویس ها باید آن روح را مجذوب خود کنند.

4. با هشتگ های خود هوشمند باشید

با هشتگ های خود هوشمند باشید

برای تسریع در لایک ها ، بازدیدها و اشتراک گذاری پست های شما ، هشتگ ها راهی هوشمندانه برای پیشبرد شما هستند. اینستاگرام چند هشتگ را که می توانید در یک پست واحد استفاده کنید محدود می کند تا 30 ، اما می توانید تا حد امکان از آن استفاده کنید که مربوط به پست باشد.

لازم نیست به طور کامل از موارد محبوب ، مانند #instad Daily و #instagood پرهیز کنید ، اما بدانید که رتبه بندی برای این برچسب ها بسیار صاف است زیرا صدها میلیون نفر از آنها استفاده می کنند. هرچه هشتگ محبوب تر و عمومی تر است ، توجه افرادی که می خواهید با پست های شما ارتباط برقرار کنند ، سخت تر می شود.

هشتگ هایی را انتخاب کنید که مربوط به علایق و صنعت شما باشد. همچنین می توانید هشتگ های خود را بسازید یا چرخش را در یک موضوع پرتحرک قرار دهید. می توانید یک هشتگ را در زیر یا زیر عنوان خود وارد کنید و اینستاگرام هشتگ های دیگری را برای استفاده پیشنهاد می کند.

هشتگ خود را برای هر پست به موضوع هر پست سفارشی کنید و این به شما کمک می کند تا تعداد بیشتری از پست های شما توسط کاربران مناسب اینستاگرام دیده شود.

5. ارسال در زمان مناسب

بهترین راه برای جذب دنبال کننده در اینستاگرام فقط از طریق ارسال نیست بلکه ارسال در زمان های بهینه وقتی برداشت ها و تعامل های بیشتری را به دست می آورید. گرچه اینستاگرام از یک جدول زمانی الگوریتمی استفاده می کند ، اما زمان های مطلوب ارسال هنوز به الگوریتم مربوط هستند.

می توانید اطلاعات اینستاگرام خود را بررسی کنید تا بدانید اکثر پیروان شما آنلاین هستند. برای بررسی این بینشها روی برگه نمایه و سپس نماد نمودار نوار کلیک کنید. اگر می دانید که پیروان شما بیشتر صبح در اینترنت آنلاین هستند ، چیزی را ارسال کنید تا روزشان روشن تر شود. اگر شب ها در حال پیمایش هستند ، می توانید شبکه خود را برای بعد از کار ذخیره کنید.

همچنین باید تا جایی که می توانید پست های خود را کنار بگذارید. ارسال چندین چیز به طور هم زمان شما را بیشتر جلب توجه نمی کند ، نمی خواهید افرادی را که دارای چندین پست هستند ، اغوا کنید ، حتی اگر موارد بزرگ شما باشد.

اگر چندین عکس برای اشتراک گذاری دارید ، آنها را در یک پست با ویژگی نمایش پرده ای ترکیب کنید. اگر مشتاق ارسال و اندرویدی هستید ، می توانید پستهایی را که آماده انتشار از طریق پیش نویس در اینستاگرام هستند ، ذخیره کنید. به این ترتیب ، هر زمان که با عنوان ، هشتگ ها و ویرایش هایی که در ذهن داشتید آماده هستید می توانید ارسال کنید.

6. تعاملی باشید

اگر بدانند علاقه مند به صحبت کردن با آنها در نظرات ، پیام های مستقیم یا حتی در یک جریان مستقیم هستید ، دنبال کنندگان می خواهند بیشتر از پروفایل شما بازدید کنند. به اظهارنظرهایی که در پست های خود می کنید پاسخ دهید و افراد و مکان هایی را در پست خود برچسب گذاری کنید ، تا زمانی که این برچسب ها مربوط به تصویر یا ویدیویی باشد که ارسال می کنید.

شما همچنین باید با برخی از دنبال کنندگان خود که مطالب مشابهی را با اظهار نظر در مورد پست های خود به اشتراک می گذارند ، تعامل برقرار کنید ، زیرا این امر می تواند باعث ایجاد مکالمه و تبادل نظر شود. همچنین می توانید هشتگ های اینستاگرام مربوط به طاقچه های خود را دنبال کنید. با استفاده از این ویژگی ، می توانید مانند پست های مربوط به فیلترشکن ، مانند آن ها را فیلتر کرده و نظر دهید و حتی برخی از دنبال کنندگان جدید را به دست آورید.

7. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

روش دیگر برای تعامل استفاده از اینستاگرام استوری است . دقیقاً مانند Snapchat ، می توانید وضعیت ویدیو و عکس ارسال کنید که طرفداران شما می توانند ببینند ، به آنها امکان ارسال پیام در صورت دوست داشتن را می دهد. این مطالب خودجوش و نابودشده است که به مردم امکان می دهد آنچه را که شما تبلیغ می کنید و شخصیتی که در پشت آن وجود دارد ، بدانند. همچنین می توانید پیوندهایی را به وب سایت خود ارسال کنید ، که نسبت به آنچه در یک پست شخصی یا بیوگرافی شما است ، کمتر از یک داستان بدست آمده به نظر می رسد.

بهترین راه برای استفاده از این ویژگی ، پخش زنده است. Instagram Live به دنبال کنندگان اجازه می دهد تا در زمان واقعی اظهار نظر کنند و به گفتگو بپیوندند. از جلسات Live خود برای فروش خدمات خود یا هر آنچه که تبلیغ می کنید استفاده نکنید. آن را سرگرم کننده و چیزی را که مردم مایلند از 24 ساعت در دسترس بودن این ویدئو ، از ابتدا تا انتها تماشا کنند.

افراد می توانند سؤالات خود را برای شما ارسال کنند ، بنابراین این یک راه عالی برای معرفی محصول یا انجام مصاحبه است. گزینه هایی نیز وجود دارد که در آن شخص درخواستی را برای حضور در فیلم زنده شما ارسال می کند و مکالمه ای روی صفحه نمایش تقسیم شده ایجاد می کند.

8. به رقابت خود نگاه کنید

مانند سایر صنایع ، قلمرو رسانه های اجتماعی بسیار رقابتی است. مطالعه کاربران دیگر در اینستاگرام که در مواردی که روی آنها تمرکز می کنید تخصص دارند ، یک استراتژی خوب است. به معیارهای نامزدی آنها نگاه کنید ، ببینید که هشتگ هایی که از آنها استفاده می کنند ، هنگام ارسال و چه چیزی ارسال می کنند.

نوع مطالب مورد استفاده آنها را برای جذب پیروان و ایجاد بهترین تعامل بررسی کنید. حتی می توان فهمید که در هنگام ایجاد برداشت ، کدام پست صاف هستند. این بینشها به شما در بهینه سازی محتوای خود کمک می کند تا به شما در ماندن از نزدیکترین رقبای خود کمک کند. شما همچنین می توانید با گنجاندن پیام ها و فیلم های خود به منسجم ترین روش ممکن ، سود ببرید.

افکار نهایی

اینستاگرام در سراسر دنیا به موضع رسانه های اجتماعی تبدیل شده است و اگر بهترین استراتژی های اجتماعی را دنبال می کنید ، می توانید از اینستاگرام به عنوان یک مرکز تبلیغاتی واقعی استفاده کنید.

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق ، باید در اینستاگرام کاملاً خوب باشید ، از مارک های پیشرو در صنعت خود بیاموزید و نکات صحیحی را برای کمک به شما در ارتقاء خود و رسیدن به تعداد زیادی پیروان و وفادار بدانید.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

امیر بازدید : 272 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:36
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 560
  • بازدید کلی : 8046
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی