loading...

امیر بلاگ

تحول دیجیتال تحولی است که مشاغل برای چندین سال از آن آگاه بوده اند. از زمان شروع رایانه ها برای ورود به دفاتر ، شرکت ها اولین کسی بودند که از مزیت اصلی فناوری دیجیتال قدردانی می کنند: سرعت.

اما در قرن بیست و یکم ، مجموعه برنامه های کاربردی مختلف تحول دیجیتال شگفت آور است. سرعت دیگر تنها مزیت نیست ، زیرا همه چیز از تعامل تا دسترسی ، تحت تأثیر راحتی ، قدرت ، تطبیق پذیری و سرعت فناوری دیجیتال است.

تحول دیجیتال با پیشرفت فناوریها با سرعت باورنکردنی ، مشاغل را به جلو سوق می دهد. این نیروی کار با مهارت های کلیدی است که برای بهره برداری از این پیشرفت ها برای دستیابی به یک مزیت رقابتی تعیین می شود.

در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که مشاغل باید چه کار کنند و چه نوع مهارتهایی برای بهبود عملکرد و سود مورد نیاز است؟

تحول دیجیتال تحولی است که مشاغل برای چندین سال از آن آگاه بوده اند. از زمان شروع رایانه ها برای ورود به دفاتر ، شرکت ها اولین کسی بودند که از مزیت اصلی فناوری دیجیتال قدردانی می کنند: سرعت.

اما در قرن بیست و یکم ، مجموعه برنامه های کاربردی مختلف تحول دیجیتال شگفت آور است. سرعت دیگر تنها مزیت نیست ، زیرا همه چیز از تعامل تا دسترسی ، تحت تأثیر راحتی ، قدرت ، تطبیق پذیری و سرعت فناوری دیجیتال است.

تحول دیجیتال با پیشرفت فناوریها با سرعت باورنکردنی ، مشاغل را به جلو سوق می دهد. این نیروی کار با مهارت های کلیدی است که برای بهره برداری از این پیشرفت ها برای دستیابی به یک مزیت رقابتی تعیین می شود.

در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که مشاغل باید چه کار کنند و چه نوع مهارتهایی برای بهبود عملکرد و سود مورد نیاز است؟

سواد دیجیتالی

به نظر می رسد که این باید بدون گفتن ادامه یابد ، اما مشاغل هرگز نباید اصول را به صورت واضح در نظر بگیرند.

تصور اینکه برخی از کارمندان بالقوه فاقد سواد کامل دیجیتال هستند ، امری گسترده نیست. ممکن است بیشتر افراد با استفاده از رسانه های اجتماعی برای پست های اصلی آشنا باشند ، اما برای بیشتر ، ممکن است آنها با کارهای تخصصی در آن کانال ها آشنا نباشند.

شغل شما ممکن است شخصی باشد که بتواند کل نرم افزار Microsoft Office Suite یا برنامه های متمرکز تر مانند Photoshop یا Illustrator را هدایت کند. یا از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics استفاده کنید. این امر عاقلانه نیست که همه افراد در شرکت شما با کمی مشکل و یا بدون مشکل بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.

همیشه نرم افزارهای جدید ، الگوریتم ها ، زبان های محاسباتی ، استاندارد ها و پروتکل های آنلاین در حال توسعه هستند. اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما بالای این روندهای دیجیتال باقی می مانند .

تجارت شما همچنین باید راه هایی برای پاداش و ارتقاء پیشرفت های سواد دیجیتالی در شرکت شما پیدا کند. نادیده گرفتن فناوری امروز می تواند منجر به عقب افتادگی و در نهایت بی ربط در یک محیط تجاری فوق العاده رقابتی شود.

امنیت داده و امنیت دیجیتال

آمار جرایم سایبری 2001 تا 2017

بیش از هر زمان دیگری ، به ویژه با خبری مبنی بر اینکه فیسبوک دچار نقصی شده است که داده های خصوصی میلیون ها آمریکایی را به خطر می اندازد ، امنیت یک نگرانی فزاینده و یک حیاتی است که در آن مهارت یا مهارت ایجاد می شود.

امنیت جسمی یک کار نسبتاً ساده است که "سخت شدن" تسهیلات با دوربین های امنیتی ، قفل های خوب و البته نگهبانان امنیتی را بر عهده دارد. اما چگونه می توانید از داده های خود یا مهمتر از همه داده های مشتری محافظت کنید؟ آیا می دانید در صورت توقیف اطلاعات شخصی خود و قربانی تهدید گروگان گیری داده ها ، جایی که برای دسترسی به داده های شخصی خود باید باج بدهی پرداخت کنید و آن را بازیابی کنید؟ آیا می دانید آیا مردم قبلاً وارد سیستم شما شده اند و فعالیت شما را نظارت می کنند یا حتی از کپی کردن مطالب تحقیق حساس یا داده های خصوصی استفاده می کنید؟

امنیت دیجیتال یکی از مهمترین نگرانی های رو به رشد بسیاری از مشاغل در سراسر جهان است. با این حال ، این یک رشته پیچیده است که به مهارت فنی و همچنین غرایز برای پیش بینی روش های غیر متعارف حملات ورودی و آماده سازی دفاع برای مقابله با آنها نیاز دارد. امنیت دیجیتالی را نباید بعنوان یک نتیجه نادیده گرفته یا در دست کارمندان آموزش دیده نادیده گرفت. این باید یکی از دغدغه های اصلی هر مشاغل باشد ، به ویژه مواردی که اطلاعات مربوط به مشتری خصوصی را شامل می شود ، مانند شماره کارت اعتباری ، حساب های بانکی یا شماره های بیمه های اجتماعی.

همیشه اطمینان حاصل کنید که شخصی در مشاغل شما با امنیت دیجیتال آشنا است ، یا در غیر این صورت شما را به خطر می اندازد که مشتریان و تجارت خود را در معرض نقض شدید سرقت داده ها قرار دهید. کسب و کار شما اطلاعات زیادی را بصورت آنلاین یا در بانکهای اطلاعاتی دیجیتال ذخیره می کند ، و در دفاع از این داده ها ، شما نه تنها از مشتریان خود بلکه از شهرت و آینده شغل خود محافظت می کنید.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال یک مهارت بسیار مهم برای داشتن در هر بخش مدرن بازاریابی است. ما هنوز در دنیای واقعی زندگی می کنیم که به رسانه های قدیمی تر مانند تابلوهای تبلیغاتی ، نمایش های غول پیکر در طرف ساختمانها ، تبلیغات رادیویی ، پوستر در ایستگاه های اتوبوس یا مترو و تبلیغات تلویزیونی پاسخ می دهد. با این حال ، ما اکنون یک دنیای دیجیتالی داریم که باید با آن مقابله کنیم. در این جامعه مدرن ، ما به همان اندازه که با دنیای واقعی انجام می دهیم ، با رسانه های اجتماعی و محتوای دیجیتال در تلفن ها و رایانه های رومیزی یا لپ تاپ خود درگیر می شویم.

اکنون بخش های بازاریابی باید مایل باشند که فرصت های تعاملی و تحلیلی ناشی از استفاده از رسانه های دیجیتال را برای اطلاع رسانی و تعامل با بازار بررسی کنند. تحول دیجیتال تجربه یک طرفه و منفعلانه ای را بازاریابی کرده است که بازاریابی در گذشته برای مخاطب انجام می شد.

بازاریاب های با ذکاوت دیجیتالی که می توانند سطح مشارکت در اختیار بازاریابی دیجیتال را درک کرده و از آنها سوء استفاده کنند ، بهترین شانس تأثیرگذاری با مصرف کنندگان را دارند. رسانه های اجتماعی ، تولید ویدئو ، بازاریابی ایمیل و بازاریابی محتوا همه کانالهای مهم تبلیغی هستند و برای استفاده بیشتر از آن نیاز به یک مجموعه مهارت کاملاً گرد دارند.

تحلیل داده ها

تحلیل داده ها

با استفاده از گفته های قدیمی ، "دانش قدرت است" و یکی از بزرگترین هدایایی که فناوری دیجیتال برای تجارت به ارمغان می آورد ، مقادیر عظیمی از داده های عملی است. اما این تنها در صورتی صورت می گیرد که شغل شما قادر به تشخیص داده و از داده های موجود است استفاده کند.

از این گذشته ، اگر سازمان شما مطمئن نباشد که هدف شما جمعیتی است ، جایی که دوست دارد آنها را خریداری کند ، از چه دستگاه هایی برای تحقیق و مرور استفاده می کند ، پس چگونه می دانید از کجا می توانید بازاریابی و دلارهای خلاق خود را هدایت کنید؟ اگر تیم های شما نتوانند ابزارهای تحلیلی را پیدا کنند یا داده هایی را که از آنها خارج می شود مطالعه کنند ، چگونه کسب و کار شما می داند که کمپین شما ارزش بودجه آن را دارد؟

داده ها می توانند ابزاری ارزشمند برای كمك به نقاط ضعف تجاری یا سرمایه گذاری در نقاط قوت باشند ، اما تنها در صورتی كه یك شركت دارای مهارت لازم برای یافتن نرم افزار ، تفسیر داده ها و تدوین بینش های مفیدی باشد كه از آن پس می توان اقدام كرد. هر مشاغل باید با مراجعه به فعالیتهای عادی ، به تعداد زیادی از داده هایی که هم اکنون از طرف مشتری و مشتری و همچنین در داخل در دسترس است ، باز باشد.

مشاغل از تخصص کارمندان بهره مند می شوند که می توانند داده های مهم را تجزیه و تحلیل کنند ، نتیجه گیری معنی دار بگیرند و از طریق سیاست ها و استراتژی های جدید این داده ها را عملی کنند. تجزیه و تحلیل داده ها ممکن است یک کار پر زرق و برق باشد ، اما بسیار ارزشمند است.

DevOps

یک مهارت یا فلسفه شرکتی که در ده سال گذشته به دست می آید DevOps یا توسعه نرم افزاری است که بیشتر بر انزوا متمرکز بر همکاری است.

این ترکیبی از توسعه و عملیات است. به طور سنتی در توسعه نرم افزار ، افرادی که مسئولیت ایجاد نرم افزار ، رمزگذار و برنامه نویسان را بر عهده داشتند ، از نظر عملکردی از بقیه شرکت جدا شده بودند.

مردم برای کاری که می خواستند این نرم افزار را انجام دهند ، ایده هایی ارائه ندادند ، بدون اینکه تصور کنند امکان پذیر است یا خیر ، و کار اجرای آن بینش به تیم برنامه نویسی رفت ، بدون اینکه تعامل واقعی بین تیم عملیاتی و کادر فنی انجام شود. .

DevOps نیاز به یک مجموعه احترام و همکاری دارد تا یک تیم کامل بتوانند با هم همکاری کنند تا بتوانند نرم افزاری را برای کمک به یک شرکت در قالب اوج کار کنند. به عبارت دیگر ، بازاریابی ، مفهوم و برنامه نویسی دیگر مناطق جدا از هم نیستند.

آنها برای همکاری در این زمینه سرمایه گذاری می کنند تا بدانند که چگونه هر بخش می تواند دیگری را بلند کند ، نه اینکه از آنها به عنوان استپ های رقابتی برای برداشت جوایز مدیریتی در بخش های فردی خود استفاده کند.

مدیریت تحرک

از آنجا که مشاغل با فناوری و فرآیندهای دیجیتال متحول می شوند ، تحت تأثیر ذخیره و دسترسی به اطلاعات و همچنین مدیریت منابع انسانی قرار می گیرند. آیا نیاز به ایجاد مرکز تماس دارید ، هنگامی که می توانید به ترکیبی از اتوماسیون یا چت چتها برای پشتیبانی مشتری از سطح پایین و یک تیم راه دور برای پشتیبانی فنی باقی مانده در سطح انسانی اعتماد کنید؟

ما اکنون در عصری زندگی می کنیم که کار از راه دور و حتی همکاری با فروشندگان ، مشتریان و شرکای جدید دیگر نیازی به زندگی لزوما در همان شهر یا حتی کشور ندارد. برای به دست آوردن کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها ، مشاغل باید خارج از وسایل متعارف مانند باز کردن امکانات بدنی و پرداخت هزینه برای کارمندان تمام وقت فکر کنند.

مشاغل به رهبرانی احتیاج دارند که بتوانند راه حلهای دیجیتالی را پیدا و مدیریت کنند. خود را به روز کنید تا در مورد راههای به حداکثر رساندن بهره وری استفاده کنید. شرکت شما ممکن است از ذخیره کردن پرونده ها در یک سیستم ابر ترکیبی به دلیل افزونگی و امنیت ، یا از استخدام از راه دور برای برخی از کارهای تخصصی و تخصصی بیشتر بهره مند شود. درک راه حل های دیجیتالی که می توانند شرکت شما را بهبود ببخشند ، توسعه دهید.

فراگیری ماشین

یافته های گزارش 20/20 Vision در مورد اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون یکی از سریعترین مناطق در همه بخش های تجاری است. وسایل نقلیه یاد می گیرند که خود را برای شرکت های لجستیک سوار کنند. هم اکنون نرم افزار فعالیت های اساسی حسابداری را برای کاهش بار CPA های انسانی انجام می دهد ، و حتی chatbot ها اکنون با درخواست ها و نگرانی های سطح مشتری کم روبرو هستند.

همه اینها با یادگیری ماشین امکان پذیر است. درک فرآیندهای یادگیری ماشین یا حتی قادر به شناسایی راه های اتوماسیون می تواند عملکرد شرکت شما را بهبود بخشد ، مکانی عالی برای شروع است.

بخش یادگیری ماشین مهارت های ایجاد نرم افزار ، جذب اطلاعات جدید ، استنباط آنچه مفید است را ارزیابی می کند و سپس آن اطلاعات مفید را برای اقدامات آینده اعمال می کند. برای استفاده بیشتر از اتوماسیون در سخت افزار ، نرم افزار و فعالیت های تجاری ، یادگیری ماشین ضروری است.

مشاغل باید روی پرورش مهارتهای لازم برای توسعه نرم افزارهای یادگیری ماشینی ، در جذب کارمندان توانمند یا مشارکت با شرکتهایی که در این بخش با سرعت در حال رشد در دنیای تجارت تخصص دارند ، تمرکز کنند.

نتیجه

برخی پیش بینی شده و برخی غیرقابل پیش بینی است که تغییر و تحول دیجیتال روش کار تجاری را از جهات مختلف تغییر می دهد.

در حالی که می تواند یک چالش برای هر دو دانستن از کجا شروع و پیشرفت باشد ، این مهم است که مهارت های نیروی کار خود را به عنوان یک بخش اصلی فرآیند در ذهن داشته باشید.

از بازاریابی دیجیتال گرفته تا خدمات به مشتریان اجتماعی گرفته تا یادگیری ماشینی گرفته تا تجزیه و تحلیل ، همه تیم ها به برخی از دانش دیجیتال نیاز دارند تا نیازهای یک تجارت رو به رشد در دنیای دیجیتال را برآورده کنند.

امیر بازدید : 220 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:33
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 540
  • بازدید کلی : 8026
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی