loading...

امیر بلاگ

ویلمین رهبر تیم تولید محتوا در Yoast است. او عاشق ایجاد و سازماندهی محتوا به گونه ای است که به افراد در درک سئو کمک می کند.

خیلی ساده به نظر می رسد ،اما لندینگ پیج ممکن است موضوعی گیج کننده برای صاحبان سایت باشد. چه چیزی شامل عنوان لندینگ پیج میشود و چه چیزی نمی شود؟

آیا هر صفحه ای که درآن لند میکنید لندینگ پیچ نام دارد؟ در مورد لندینگ پیج در Google Analytics قضیه چطور است ؟ و آیا می توانید آنها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید؟ بیایید دقیقتر بررسی کنیم!

نحوه ایجاد یک لندینگ پیج استاندارد با قابلیت پرداخت مستقیم ( گرویتی فرم و ووکامرس)

ویلمین رهبر تیم تولید محتوا در Yoast است. او عاشق ایجاد و سازماندهی محتوا به گونه ای است که به افراد در درک سئو کمک می کند.

خیلی ساده به نظر می رسد ،اما لندینگ پیج ممکن است موضوعی گیج کننده برای صاحبان سایت باشد. چه چیزی شامل عنوان لندینگ پیج میشود و چه چیزی نمی شود؟

آیا هر صفحه ای که درآن لند میکنید لندینگ پیچ نام دارد؟ در مورد لندینگ پیج در Google Analytics قضیه چطور است ؟ و آیا می توانید آنها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید؟ بیایید دقیقتر بررسی کنیم!

نحوه ایجاد یک لندینگ پیج استاندارد با قابلیت پرداخت مستقیم ( گرویتی فرم و ووکامرس)

در بازاریابی دیجیتال ، یک لندینگ پیج صفحه ای است که به طور خاص برای یک منظور طراحی شده است: برای افزایش بازدید کننده. چه در ثبت نام در یک رویداد ، چه در عضویت در خبرنامه یا چه از طریق خیریه کمک مالی کنید.

یک لندینگ پیج قصد دارد دقیقاً همین کار را انجام دهد. بنابراین کاملاً روی یک عمل واحد متمرکز است. ایده این است که این تمرکز و دور کردن حواس پرتی های احتمالی ، احتمال خرید و معامله را افزایش می دهد.

بازاریابان به طور معمول این نوع صفحات را به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی ایجاد می کنند.

یک مثال خوب از یک لندینگ پیج

یک مثال خوب از یک لندینگ پیج متمرکز برای یک کمپین ، لندینگ پیج Red Nose Day از Comic Relief است:

بلافاصله پس از اینکه وارد پیج شدید این تیتر به شما نمایش داده میشود: آموزشگاه خود را برای Red Nose Day 2021 ثبت کنید. متن در مورد تماس و ارتباط نیز کاملا واضح است.

شاید یک رنگ متفاوت باعث شود تا کمی بیشتر از آن متمایز شود ، اما با این حال باز هم ندیدن آن دشوار است. این صفحه با هدف طراحی تمیز و عدم وجود عناصر منحرف کننده طراحی شده است. علاوه بر این ، اگر من در یک مدرسه کار می کنم ، تصویر دخترک خوشحال باعث می شود من فوراً شرکت کنم.

این تصویر آنچه در بالای صفحه مشاهده می کنید را در نسخه دسک تاپ این سایت نشان می دهد. اگر به پایین بروید ، برخی از عناصر دیگر ، مانند گزینه هایی برای اهدای پول یا لینک هایی که به پرداخت پول مربوط میشود ، پیدا خواهید کرد.

دکمه های ثانویه میتوانند به حواس پرتی شما منجر شوند ، اما از آنجا که آنها فقط هنگامی که به سمت پایین حرکت می کنید ظاهر می شوند ، اولین نمای صفحه روی هدف اصلی آن متمرکز می شود: مجاب کردن مدارس برای ثبت نام در این رویداد.

اشتباهات رایج در بازاریابی در فیسبوک که نباید انجام دهید - اشتباهات بازاریابی فیسبوک

لندینگ پیج چگونه کار می کند؟

لندینگ پیج

تصور کنید از یک محلی که اعلام می کند یک کنسرت از گروه مورد علاقه شما ، یک ایمیل دریافت کنید. ووهو ، شما برای گرفتن بلیط بسیار هیجان زده هستید! شما روی لینک کلیک می کنید و در صفحه اصلی محل برگزاری کنسرت را مشاهده میکنید.

شما شروع به جستجوی برنامه می کنید. بنری که کنسرت عالی دیگری را نیز نشان می دهد. هوم … شاید ابتدا با دوستان خود مشورت کنید که آیا مایل به رفتن به آن هستند یا نه؟

اینترنت پر از حواس پرتی است و لندینگ پیج ها یک کمپین بازاریابی با هدف خلاص شدن از شر این همه حواس پرتی ها است.

در مثال بالا ، اگر می خواهید به صفحه ای بروید که صرفاً روی این کنسرت متمرکز شوید ، صفحه را به سمت سبد خرید منتقل کنید تا جزئیات لازم و یک گزینه تماس داشته باشد، احتمالاً قبلاً بلیط خریده اید و میدانید چگونه است.

اگر افراد روی لینک تبلیغات در خبرنامه یا پست رسانه های اجتماعی شما کلیک کنند ، شما به نوعی علاقه آنها را به رویداد ، خیریه یا هر آنچه که تبلیغ می کنید جلب کرده اید.

از آنجا که درمورد مطالبی که بر روی آنها کلیک کرده اند علاقه داشته اند، احتمالاً از قبل اطلاعات کمی در مورد این موضوع دارند. به همین دلیل است که آنها بعنوان کسی که از یک جستجو در Google به سایت شما می آید ، در لیست کاربران شما قرار میگیرند.

این بدان معناست که شانس معامله (اشتراک ، گرفتن بلیط یا خرید چیزی) بیشتر است. بنابراین منطقی است که روی عملکرد کاربر تمرکز کنیم. حالا فقط باید مطمئن شوید که این عمل را تا حد امکان آسان می کنید!

چگونه یک لندینگ پیج را بهینه کنیم؟

وقتی برای اهداف بازاریابی یک لندینگ پیج ایجاد می کنید ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که می خواهید مردم در آن صفحه چه کاری انجام دهند. اگر هدف مشخصی برای کمپین خود داشته باشید ، این کار خیلی سخت نخواهد بود.

در مثال بالا ، این هدف فروش بلیط برای آن کنسرت است. اگر هدف خود را می دانید ، می توانید بهینه سازی صفحه را در جهت هدفتان شروع کنید و تمام عناصر اساسی که باید در صفحه باشند را اضافه کنید.

۱.عناصر اساسی: آگاه سازی و متقاعد کردن

بدیهی است ، شما باید یک لندینگ پیج تهیه کنید تا به کاربران خود نیازهای آن ها را ارائه دهید و آنها را متقاعد کنید که در همان زمان با شما مشارکت کنند.

بنابراین لازم است مخاطبان خود را بشناسید. با این وجود ، برخی از عناصر بسیار رایج هستند که می توانید آنها را در تقریباً هر لندینگ پیجی پیدا کنید. ما آنها را در اینجا برای شما ذکر کرده ایم:

۲.عنوانی که این پیام را منتقل می کند: کاربر در اینجا باید چه کند؟

یک گزینه تماس (CTA) یا فرم کوتاه که افراد می توانند بلافاصله آن را پر کنند

برخی از جزئیات اساسی که کاربر می خواهد قبل از کلیک بر روی CTA بداند (به عنوان مثال ، زمان و مکان یک رویداد)

visuals: یک تصویر جذاب یا یک فیلم کوتاه (بیایید بگوییم اگر می توانید در دستگاه قهوه هنری برنده شوید ، نشان دادن آن منطقی است)

اثبات اجتماعی (به عنوان مثال یک کاربر یا یک شرکت کننده خوشحال)

۳.در صورت خرید یا اهدای کادو: گزینه های پرداخت

به یاد داشته باشید: آن را کوتاه و ساده نگه دارید! برای فوکوس بیشتر روی صفحه خود ، حتی می توانید از منو خلاص شوید ، زیرا ممکن است علاقه مندان را از صفحه شما دور کند. اگر نیازی به لینک به صفحات دیگر ندارید ، آنها را در زیر پیج اضافه کنید.

همین کار را میتوانید برای هر اقدام دیگر، مانند دکمه اهدای جایزه در Red Nose Day انجام دهید.

تست!

آزمایش صفحه را فراموش نکنید! اگر یک لندینگ پیج ایجاد می کنید ، احتمالاً درباره آنچه مورد نیاز مخاطبان / خواسته های شما هستند ، فرض کرده اید. به خصوص با این نوع صفحات که متمرکز بر معامله هستند .

هنگامی که آن لندینگ پیج بسیار جذاب را ایجاد کردید ، حتماً آن را با افزونه Yoast Duplicate Post کلون کرده و از آن به عنوان الگوی سایر صفحات لندینگ خود استفاده کنید.

در مورد لندینگ پیج در Google Analytics چه می توان گفت؟

لندینگ پیج در Google Analytics

لندینگ پیج ها یک کمپین بازاریابی است و نباید با صفحات لندینگ در Google Analytics اشتباه گرفته شود. صفحات لندینگ در Google Analytics فقط لیستی از صفحات سایت شماست که بیشترین میزان ترافیک را از منابع خارجی دریافت می کنید.

صفحات Landing و SEO

آیا می خواهید لندینگ پیج شما رتبه بندی شود؟ من می توانم بشنوم که شما می گویید: بله ، البته! می خواهم در این لندینگ پیج نرم افزاری که ایجاد کرده ام و آزمایش کرده ام تا هرچه بیشتر کاربر جذب کنم را به شما معرفی میکنم !

اما فراموش نکنید که صفحه ای که به طور خاص برای یک کمپین طراحی شده است که بیشتر از آن از طریق خبرنامه ها و رسانه های اجتماعی بازدیدکننده می گیرد ، ممکن است همیشه بهترین نتایج جستجو در Google نباشد.

شما باید از خود بپرسید ، آیا این صفحه ای است که افراد می خواهند هنگام جستجو برای چیزی پیدا کنند؟ یا آیا آنها مقاله گسترده تری را در مورد موضوعی که علاقه مند هستند دوست دارند؟

آیا آنها برای اشتراک یا خرید آماده هستند؟ یا آنها قصد جستجوی متفاوتی دارند؟ از آنجایی که شما این صفحه را برای معامله کردن طراحی کرده اید ، افرادی که واقعاً در جستجوی رویداد ، مسابقه یا کمپین شما هستند ، ممکن است از پیج شما خوششان نیاید.

آموزش صفر تا صد سئو (هر آنچه درباره ی سئو باید بدانید)

در بازاریابی دیجیتال ، یک صفحه فرود صفحه ای است که برای ایجاد یک اقدام خاص از کاربر طراحی شده است.

این غالباً به عنوان بخشی از یک کمپین ایجاد می شود و هدف آن معامله است: این صفحه باید بازدید کننده را متقاعد کند که مشترک شود ، شرکت کند یا چیزی بخرد. بنابراین بسیار متمرکز است لازم نیست که با صفحات Landing در Google Analytics ، لیستی از صفحات افرادی که از منابع خارجی به آنها سر می زنند اشتباه گرفته شود.

بسته به هدف صفحه می توانید سعی کنید صفحه را برای موتورهای جستجو نیز بهینه کنید ، اما گاهی بهتر است که آن را صرفاً روی معامله متمرکز کنید. هر کاری انجام می دهید ، ابتدا به هدف صفحه خود بیاندیشید!

با صفحات لندینگ خود موفق باشید.

امیر بازدید : 199 يکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 19:07
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 482
  • بازدید کلی : 7968
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی